VEELGESTELDE VRAGEN

Hier kan je antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag nog steeds niet beantwoord zijn na het doornemen van deze FAQ, breng ik daar graag verandering in. Contacteer mij daartoe via het contactformulier en ik antwoord zo snel mogelijk.

I. LEVERING

Levert Maison Khado ook buiten België?

Momenteel enkel levering binnen België en naar Nederland. Informatie over de verzendkosten, levertijden, retour, etc. vind je terug op de pagina Levering & Retour.

Kan ik het pakket ook naar een ander adres verzenden?

Wil je graag iemand verrassen met een gift box van Maison Khado door het pakket rechtstreeks naar de ontvanger te laten verzenden? Dat kan! Vul daarvoor bij het afrekenen eerst jouw gegevens in. Vervolgens vink je het vakje ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Vul dan de gegevens in van de ontvanger. Kijk zeker goed na of alle gegevens kloppen! 

II. BETAALMETHODES

Welke betaalmethodes worden aanvaard?

Je kan eenvoudig, snel en veilig online betalen met PayPal, Bancontact, KBC-Betaalknop, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, kredietkaart (Visa, Mastercard & American Express) en Apple Pay. Alle betalingen gebeuren via het beveiligde betaalsysteem Mollie, dat voldoet aan alle beveiligingseisen, van PCI-DSS tot PSD2.

III. FACTUUR

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling, wordt een bestelbevestiging verstuurd met een overzicht van jouw bestelling. Er wordt geen factuur naar particulieren verzonden, tenzij op aanvraag achteraf via mail gericht aan info@maisonkhado.be. Bedrijven ontvangen wel standaard een factuur, mits de benodigde gegevens verstrekt werden tijdens het afrekenen (bedrijfsnaam, adres, btw-nummer, telefoonnummer, etc.).

IV. PRE-ORDERS

Hoe werkt een pre-order?

Bepaalde gift boxes en losse artikelen kunnen via een pre-order besteld worden. Dat houdt in dat je die nu alvast kan bestellen en afrekenen vóór een bepaalde datum, en dat je ze ontvangt zodra ze (terug) op voorraad zijn. Bij alle pre-order producten staat de verwachte levertijd aangegeven. Mocht een gift box of los artikel sneller leverbaar zijn, breng ik jou daarvan op de hoogte via mail (principe hierbij: first come, first served). Ik probeer, steeds in afstemming met de leveranciers, een zo realistisch mogelijke levertijd te vermelden. Er dient daarbij wel rekening te worden gehouden met eventuele afwijkingen o.w.v. aan Maison Khado externe factoren (vb. vertraging bij de koerierdienst of laattijdige verzending door de leverancier). Mocht dat voorkomen, informeer ik je zo snel mogelijk.

Waarom hebben bepaalde pre-order producten een langere levertijd?

Maison Khado werkt samen met lokale ondernemers, waaronder ondernemers die alles zelf met de hand maken. Zo zal het langer duren voor je keramiek en natuurlijke soap bars ontvangt. Die producten hebben namelijk een langer productieproces (4 à 6 weken) en worden volledig manueel vervaardigd in verschillende stappen. Ook kan het naar de feestdagen toe drukker zijn in de ateliers. Daarom dat die artikelen een langere levertijd hebben, maar ze zijn het wachten zeker waard! Bij alle pre-order producten staat de verwachte levertijd aangegeven. Mocht een gift box of los artikel sneller leverbaar zijn, breng ik jou daarvan op de hoogte via mail (principe hierbij: first come, first served).

Waarom werkt Maison Khado met pre-orders?

Ik ben een startende ondernemer en wil het risico van ‘slapende stock’ vermijden. Pre-orders geven mij een duidelijk beeld van welke producten jullie het meeste aanspreken. Zo weet ik ook concreter hoeveel ik waarvan moet bestellen. Bovendien wil ik blijven vernieuwen en verrassen door regelmatig nieuwe producten aan te bieden, de geschenken steeds net iets anders in te pakken, met mijn eigen touch, etc. Door producten in kleinere oplages aan te bieden en niet aan ‘massaproductie’ te doen, kan ik wat ik jou bezorg uniek en persoonlijk houden – en dat is wat Maison Khado zo speciaal maakt.

V. ZELF EEN GIFT BOX SAMENSTELLEN

Kan ik ook zelf een gift box samenstellen?

Maison Khado biedt samengestelde gift boxes (met cadeaudoos) aan, maar ook losse artikelen (zonder cadeaudoos). Zou je echter graag zelf een gift box samenstellen met meerdere van de aangeboden losse artikelen? Dat is mogelijk! Contacteer mij dan gerust om samen tot een mooi, uniek cadeau te komen.

VI. VERPAKKING

Welk inpakmateriaal gebruikt Maison Khado?

Ik gebruik alleen recycleerbare materialen om mijn producten te verpakken.

Wat is het formaat van de cadeaudozen?

23 x 23 x 11 cm en 35 x 25 x 10 cm, afhankelijk van wat erin moet komen. Ideale verzendformaten om verschillende geschenken erin te combineren en mooi om af te geven. Maison Khado gebruikt enkel duurzame verpakkingen. Onze cadeaudozen bestaan uit stevig karton en hebben een eenvoudige magneetsluiting. Ze kunnen dus perfect hergebruikt worden als bewaardoos of gerecycleerd worden.

VII. KLACHTEN

Mijn pakket is verkeerd geleverd, beschadigd of onvolledig. Wat moet ik doen?

Ik streef ernaar om onze artikelen steeds compleet en in goede staat te bezorgen. Ik begrijp dat het vervelend is als dat niet zo loopt. Helaas heb ik niet in de hand wat er met het pakket gebeurt onderweg naar de ontvanger. Mocht je tegen deze problemen aanstoten, stuur dan z.s.m. een mailtje (met foto’s van de beschadiging) naar info@maisonkhado.be voordat je de artikelen retourneert. Ik neem dit vervolgens z.s.m. op met jou en de koerierdienst!

VIII. SAMENWERKING

Ik wil graag samenwerken met Maison Khado. Kan dat?

Ik werk samen met Belgische ondernemers waar ik 100% achter sta en wiens producten passen binnen het concept van Maison Khado. De producten die aangeboden worden op deze webshop worden dan ook zorgvuldig geselecteerd en zijn uitsluitend in België vervaardigd of via Direct Trade verkregen. Ben je een Belgische ondernemer en zie je jouw merk passen bij Maison Khado? Of heeft je bedrijf interesse in relatiegeschenken met de Maison Khado-touch? Aarzel dan zeker niet om me te contacteren zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. Tot snel?